Träningssammanfattning Juli

Tänk att juli redan är slut! Tycker att månaden har gått otroligt snabbt!
 
Träning har det blivit en hel del, 2544min för att vara exakt och fördelningen har varit följande
 
 
Som vanligt mycket cykel. 15h landsväg och 10,5h MTB. Dock bara totalt 3h löpning så det måste förbättras! Annars är jag ganska nöjd, 5 pass yoga/pilates och i och för sig bara 3 pass styrketräning men jag har ökat på vikterna och det har känts riktigt bra de pass jag kört.
 
Vad gäller lopp så blev det bara ett, Vansbro Tjejsim, som jag ju klarade över förväntan bra!

I Augusti ska jag allt försöka få till mer styrka och mer löpning. Och så kommer det bli fler lopp :)
#1 - - Rund är också en form!:

Det är svårt att hinna med mycket av allt man vill hinna med. Man får försöka hitta en balans. :-)

Kram M

Svar: Ja visst är det! Men jag tänker att styrka kör jag helst innan jobbet, när det inte är så mycket folk på gymmet, så jag behöver mest bara se till att det blir av lite oftare, det påverkar inte den andra träningen så värst som tur är :)
Kram
Carolin Arvidson

Till top