Att träna länge

Jag kände mig lite missnöjd ändå att det inte blev något mastodontpass igår. Samtidigt var löpningen välbehövd, det är ju trots allt snart dags för GöteborgsVarvet. Men jag behöver vänja kroppen vid att hålla igång länge och jag tycker att det är perfekt att göra det genom att kombinera flera olika pass.
 
Men jag tar igen det med ett rejält pass idag i stället, dags för spinning!
 
Längtar efter ett härligt långt landsvägscykelpass! Det får gärna bli vår snart. Eller i alla fall efter 1a Mars!
 
 
Sambons rygg under vår 235km cykeltur hem till mina föräldrar i somras.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Lena :

Längtar du efter en sån långtur igen ;)

Svar: Jaa, jag vill göra om det :)
Carolin

#2 - - Kari:

Jag håller med, det är så otroligt mycket skönare med långpass på sommaren. Jag gillar visserligen att träna i grisväder men då räcker 45 minuter ganska bra.

Svar: Ja precis!! Hoppas vi får en fin vår snart! :)
Carolin

Till top