Sista träningen innan Vasan

Ja, planen var ju en massa yoga, ett längre cykelpass, ett styrketräningspass, löpning med GRC och sen vila. 
Cyklingen hade jag egentligen tänkt mig i måndags morse men med snöblandat regn så var det inte vidare lockande. Igår blev det både löpning och yoga och idag var planen att köra styrka och yoga. Men fick avboka yogan eftersom jag hade för mycket att göra på jobbet och sen då? Jo det blev allt ett alternativt både cykelpass och styrkepass när vi bestämde oss för att mötas i Torslanda och köpa golvet till hallen. Med cyklingen dit och sen hem och att sen bära 5 paket parkettgolv 3 våningar så kände jag att det får duga. Imorgon blir det ev yoga och kanske även på fredag men i övrigt är det vila som gäller. Vila och packa står på ToDo-listan imorgon ;)
#1 - - Träningsblogga:

Det närmar sig, så kul! Jag följer med spänning :)

Svar: Det gör ju det!! Känns superspännande!
Carolin

#2 - - Rund är också en form!:

Det är nära nu....!! :-)
Lycka till!

Svar: Jaa, jag börjar bli nervös! ;)
Tack!! :)
Carolin

Till top