Klassikern Tidsmålen - reviderade

Min klassikerutmaning var ju inte bara en utmaning att genomföra en svensk klassiker utan att göra en Superklassiker: alla grenarna på en total tid under 24h. I september satte jag upp mina tidsmål på de olika grenarna. Det målet har väl redan skitit sig tyvärr i och med misslyckandet på vasan. Men jag tänker trots det sträva efter att klara de andra loppen på de utsatta tiderna och har reviderat målen med att höja dem lite och lägga till ett "jag tror att jag kommer hamna på"-mål, som som jag alltså absolut kommer vara nöjd med! Men jag tänker liksom på det där talesättet "sikta mot stjärnorna så kanske du når trädtopparna"!
 
 

Så nu är det bara att träna vidare inför de kommande utmaningarna!
#1 - - Kari Gardelin:

Vasaloppet var ju verkligen inte normalt i år! Fast oberäkneligt väder och oförutsedda händelser hör ju till lite grann när man tränar utomhus, det är både en del av charmen och sjukt frustrerande.

Om det finns någon rättvisa får du en cirkulär medvind runt hela Vättern och rullar in på substans!

Svar: Ja precis, det är väl ändå lite av charmen att inte riktigt kunna veta hur det ska gå även om man känner sig på topp!
Åh ja det hade ju varit fantastiskt bra! Haha!
Carolin

Till top