Öppet Spår - Den korta versionen

Hej hörrni! 
Tack för pepp och hejjningar och vasalopps-hälsningar igår! Fick tyvärr inget längs spåret och tog aldrig upp mobilen och kollade men det var verkligen kul att se efter att jag kommit i mål!
 
Sluttiden blev 11h 33min 39sek. Det är ju långt över min måltid men som jag skev så hade jag ju egentligen ingen uppfattning om vad som var rimligt utan gick bara på ren uppskattning. 
Det var riktigt dåliga förhållanden i början, ja till ungefär 2/3 av loppet, med motvind och snöfall så det var riktigt jobbigt. Men bortser man från väderförhållandena så är jag ändå ganska nöjd! Jag gjorde en superspurt sista 2km och insåg som vanligt att jag har så mycket mer krafter kvar än jag tror (med adrenalinkickar tillsammans med en gel vid 6km kvar så kändes det som att jag hittade turbon). 
 
 
 
Och med faktan att 25% bröt så är jag väldigt nöjd med att jag kom i mål alls! Men så fanns alternativet att bryta liksom inte riktigt i min värld hur skönt det än hade varit att sätta sig i bilen och åka hem.
 
Vi kom hem halv 4 i morse och Jonas försov sig till mötet i förmiddags och jag höll på att missa min massage-tid och hann inte äta frukost... Det var helt enkelt tur att jag redan lagt in semester på jobbet. I stället har jag städat i den färdigmålade hallen så att vi kan lägga golv i veckan och sen har jag hållit mig till soffan. Är bra trött i de flesta musklerna!
 
Det kommer en längre version av loppet men mobilen dog när jag skrivit i en timme och den sparar ju inte (och jag kommer ju inte ihåg att spara under tiden) så hälften försvann... Men jag tog mig i mål om ni inte redan visste det ;)
#1 - - Agge:

du är super duktig 👏👏👏

Svar: :D Tack :)
Carolin

#2 - - Kari:

Bra jobbat! Jag är alldeles extra imponerad över det där med att du städade hallen dagen efter.

Svar: :D haha! Ja men det var liksom tvunget för det var så förskräckligt med slipdamm! Och extra skönt att inta soffan efteråt ;)
Carolin

#3 - - Saras träningsblogg :

Superbra jobbat. Att köra vasaloppet är tufft vilken tid man än får!! Tänk va starka vi är och klarar mer än de flesta!! 😃

Svar: Visst är vi!! :D
Carolin

#4 - - Hanna:

Grymt bra jobbat! Tycker vi alla som genomfört detta borde få en liten del av det där bragdguldet. Är det Vansbrosimmet nästa nu? Heja dig och stort lycka till!

Svar: Tack! ja verkligen!Vätternrundan först och sen Vansbro. Fast allra först ska jag springa Göteborgsvarvet också :)
Carolin

#5 - - Träningsblogga:

Så grymt bra. Heja dig!!!

Svar: Tack :D
Carolin

Till top